DNO exportlicens klar!

Skriv ett inlägg om din favoritaktie här, allt som krävs är att du är registrerad. För att läsa här krävs ingen registrering.

DNO exportlicens klar!

Inläggav nissedimljus » 28 nov 2008 00:49

Tjenare Svempa, det var länge sedan vi snackades vid här om tyks och DNO. Tyks är ju klar nu,m och nu ser det även ut som att DNO får sin otroligt hett efterlängtade licens. Får vi se 30-50% upp imorgon? :-)

Tänkte bara säga hej, ha det gött.

//Johan
nissedimljus

Re: DNO exportlicens klar!

Inläggav nissedimljus » 16 sep 2012 01:03

Hej igen svempa!

Jag var visst lite optimistisk 2008 ser jag... :-) nu verkar det dock vara på gång på allvar tror jag. Vad tror du?
nissedimljus

Re: DNO exportlicens klar!

Inläggav Svempa » 14 okt 2012 16:56

Hej Johan!

Såg först nu att du hade varit inne och skrivit ett inlägg. Vårt forum är ju heldött numera så jag har inte den bevakning jag hade förr. Följer dock de inlägg du skriver på VCW med stort intresse (för det är väl du?), bra med lite mer sansade inlägg än många andra skriver :-)!

Jo, nu börjar det allt dra ihop sig. Klarsynen hos potentaterna i Bagdad verkar ha ökat, och de vill gärna ha de miljarder som den kurdiska oljan inbringar. Och då får de förstås slanta upp de pengar som oljebolagen ska ha enligt kontrakt. Därmed sagt att jag anser den nuvarande överenskommelsen mellan Bagdad och Erbil som den hittills mest hållbara.

Men får vi inte till en ny olje- och gaslag inom närmaste halvåret kan det återigen bli trubbel...
Användarvisningsbild
Svempa
Site Admin

Återgå till Aktiediskussion öppet forum